familyisforever

Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

Grand opening

Av Therese Lundin - 13 februari 2016 12:55

  

Okej, här kastar jag iväg mitt första blogginlägg på bloggen. Har tänkt att skapa denna bloggen sedan Stella föddes, men nu 4,5 senare fick jag äntligen tummen ur.
Det är ju inte det lättaste, att få tid till sådant här, med en liten bebis i hemmet :)



Som många i min närhet vet om så finns det inget jag gillar mer än att bearbeta min vardag igenom att skriva om den och visa den i form utav bilder. Jag älskar bilder och tar säkert 20 stycken varje dag, mest på min fina lilla tjej såklart!
Det blir också ett sätt för mig att kunna dela med mig utav vardagen med Stella, till vår familj och vänner som inte alltid har möjligheten att vara en del utav våran vardag.
När Stella blir större kanske vi kan sitta tillsammans och läsa igenom bloggen för att se vad vi gjorde tillsammans då och hur livet såg ut just då! Sånt gillar jag minsann.. :)


De flesta inläggen kommer troligvis bli lösenordsskyddade och är ni intresserade utav att läsa så kan ni be mig om lösenordet :)
Och till er som känner att ni har rätten att prata, tycka och tänka om hur andra väljer att hantera sina bilder och texter på sociala medier behöver inte göra besväret att ens klicka er in på min blogg! :)


Det var nog allt just nu, får väl se om jag hinner skriva ett inlägg senare ikväll om hur denna dagen spenderades, än så länge har vi inte fått speciellt mycket gjort. Jag har ett glutenfritt bröd till pappa i ugnen och sedan är tanken att jag ska ta Stella i barnvagnen och promenera/jogga bort till mamma och pappa, nångång måste man ju ta tag i dom 15 kilona som blev kvar efter graviditeten :)


Avslutar första inlägget med att testa hur det är att lägga in en bild, så här kommer en bild på min & jens    finaste lilla prinsessa! - family are forever!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lundin - 17 februari 2016 19:12

  Det somnade alldeles nyss en utslagen liten hjälte i min famn, tidigare än hon någonsin somnatför natten men det är ju trots allt onsdag och då brukar Stella vara tröttare än vanligteftersom vi är på babysim på onsdag förmiddagar.Det var fjärde g...

Av Therese Lundin - 15 februari 2016 19:28

  Nu var denna måndagen över, eller kanske inte riktigt än, men Stella har iallafall somnat och då känns det alltid som att dagen är över efter en fartfull dag med den lilla skruttan.Idag fick jag och Stella ha Jens hemma en extra dag, han åker i...

Av Therese Lundin - 14 februari 2016 20:07


Kan inte säga annat än att dagen blev perfekt även om vi inte hade nått speciellt planerat,är man nöjd och glad med livet så nöjer man sig med de lilla!Hur dagen började vet ni om ni läste mitt förra blogginlägg, sedan fortsatte dagen med attJens åkt...

Av Therese Lundin - 14 februari 2016 10:09

  Nu var det Alla hjärtans dag igen och jag får för andra gången spendera den dagen med min stora kärlek, min fina Jens! Och inte nog med det så får jag fira den med min absolut största kärlek i livet, min underbara Stella! Jag minns förra året, då...

Av Therese Lundin - 13 februari 2016 17:00

  blod, svet & tårar - ungefär så känns det efter att ha varit ute för första gången efter förlossningen och försökt göra något åt sin vikt. Jag tog Stella i barnvagnen och jogga å promenerade bort till mamma & pappa, ca 4km! Mamma kom och mötte os...

Presentation


Livet tillsammans med min fina lilla familj, i både skrift och bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards