familyisforever

Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

Alla <3 dag

Av Therese Lundin - 14 februari 2016 10:09


Nu var det Alla hjärtans dag igen och jag får för andra gången spendera den dagen med min stora kärlek, min fina Jens! Och inte nog med det så får jag fira den med min absolut största kärlek i livet, min underbara Stella!

Jag minns förra året, då satt jag & jens och åt en trerätters middag på Kerstin på torget och pratade om att "Nästa år på alla hjärtans dag så har vi ett litet barn hemma" och det var nog väldigt svårt att förstå för oss båda just då, men idag fick vi vakna upp med den gladaste och sötaste lilla solstrålen emellan oss i sängen, och ingenting har nog någonsin känts så självklart som henne för oss tidigare. Våran älskade Stella!

Vi satt och pratade på om vi skulle fixa barnvakt åt Stella en liten stund för att gå ut och äta en bit tillsammans, men sedan ändrade vi oss. Tanken med alla hjärtans dag är väl att få fira den med dom man älskar mest, och vem kan vi älska mer än våran lilla Stjärna? Så det blir att åka ut till City gross sedan och handla oss någon god köttbit och laga middag hemma så vi kan få vara tillsammans alla 3 :)


En bild som Jens tog imorse när Stella låg och gosade hos mig! <3

 


Stella somnade om när vi fortfarande låg kvar i sängen så jag och jens smet upp och satte på kaffe och dukade fram frukost, det blev taco-mackor till frukost idag! Såååå gott!!
Resterna ifrån fredags tacosen brukar sitta fint som pålägg på söndag morgonen!

 


Jag har förövrigt fetaste träningsvärken efter min jogging tur igår, ryggen, låren och vaderna känns det ordentligt i! Usch och fy, hur kan vissa människor gilla den smärtan?
Nu får vi nog ta och starta dagen så får vi se ikväll hur den slutade, det som står på planeringen är iallafall att ta sig ut på en promenad med Stella i bärselen så hon får komma ut i friska luften och sedan handla inför alla hjärtans dag middagen!

Hoppas att ni som läser detta just nu får en jättefin alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lundin - 17 februari 2016 19:12

  Det somnade alldeles nyss en utslagen liten hjälte i min famn, tidigare än hon någonsin somnatför natten men det är ju trots allt onsdag och då brukar Stella vara tröttare än vanligteftersom vi är på babysim på onsdag förmiddagar.Det var fjärde g...

Av Therese Lundin - 15 februari 2016 19:28

  Nu var denna måndagen över, eller kanske inte riktigt än, men Stella har iallafall somnat och då känns det alltid som att dagen är över efter en fartfull dag med den lilla skruttan.Idag fick jag och Stella ha Jens hemma en extra dag, han åker i...

Av Therese Lundin - 14 februari 2016 20:07


Kan inte säga annat än att dagen blev perfekt även om vi inte hade nått speciellt planerat,är man nöjd och glad med livet så nöjer man sig med de lilla!Hur dagen började vet ni om ni läste mitt förra blogginlägg, sedan fortsatte dagen med attJens åkt...

Av Therese Lundin - 13 februari 2016 17:00

  blod, svet & tårar - ungefär så känns det efter att ha varit ute för första gången efter förlossningen och försökt göra något åt sin vikt. Jag tog Stella i barnvagnen och jogga å promenerade bort till mamma & pappa, ca 4km! Mamma kom och mötte os...

Av Therese Lundin - 13 februari 2016 12:55

   Okej, här kastar jag iväg mitt första blogginlägg på bloggen. Har tänkt att skapa denna bloggen sedan Stella föddes, men nu 4,5 senare fick jag äntligen tummen ur. Det är ju inte det lättaste, att få tid till sådant här, med en liten bebis i hem...

Presentation


Livet tillsammans med min fina lilla familj, i både skrift och bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards