familyisforever

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Therese Lundin - 15 februari 2016 19:28


Nu var denna måndagen över, eller kanske inte riktigt än, men Stella har iallafall somnat och då

känns det alltid som att dagen är över efter en fartfull dag med den lilla skruttan.
Idag fick jag och Stella ha Jens hemma en extra dag, han åker inte iväg på jobb fören imorgon
och det gillade vi massvis. Vi har tagit en lång och skön promenad i solskenet tillsammans

och sedan åkte vi faktiskt till överby en sväng och käkade lite gott. Sedan åkte vi 
förbi mina föräldrar på hemvägen som vanligt, för där lämnar vi ju alltid Bamse när
vi ska iväg. Det är så gott att ha dom på vägen hem, jag kommer nog aldrig växa
ifrån att få träffa min mamma och pappa varje dag, och det är jag glad för!
Varför ska man växa ifrån det? En dag (låt aldrig den dagen komma) så kommer
jag inte ha den möjligheten längre och då är det ju skönt att känna att man
tog tillvara på tiden. 

     

Presentation


Livet tillsammans med min fina lilla familj, i både skrift och bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards