familyisforever

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Therese Lundin - 14 februari 2016 20:07


Kan inte säga annat än att dagen blev perfekt även om vi inte hade nått speciellt planerat,
är man nöjd och glad med livet så nöjer man sig med de lilla!
Hur dagen började vet ni om ni läste mitt förra blogginlägg, sedan fortsatte dagen med att
Jens åkte till elgiganten och köpte sig en ny dator och under tiden tog jag mig en rask
promenad med Bamse i koppel å Stella i vagnen bort till min mor och far. Mamma kom och
mötte upp oss idag med! :) När jag väl kommer dit bort så är min bror där och han hade
såklart köpt med sig semlor idag, dom stod så fint där på bordet när jag precis utfört
mitt träningspass.. hmmm... Jag smakade bara liiiite!
Sedan när jag kom hem så kom min morbror och moster på ett spontan besök för att få träffa
Stella en liten stund. Jag älskar såna besök!
Dagen gick rätt fort, efter dom hade åkt hem började jag & jens med våran alla hjärtans dag middag.
Det blev entrecote å pommes, med rödvinssås och en såå smarrig sallad som Carro gett mig receptet till!

Nu har min lilla älskling somnat för natten, så jag & jens ska krypa ned i soffan och titta på den nya Beck!

Inte nog med det, jag fick också ett litet kusin barn idag & Stella fick en liten syssling. En liten pojke
som föddes 05.00 imorses. Det blev också officiellt att det kommer ännu ett litet kusinbarn och syssling
i år, min kusin Sofia väntar också en liten goding som kommer i Augusti!
Och vilken dag som helst kommer det en liten kusin till Stella, som jag väntar med spänning på att få träffa! :D


 


Av Therese Lundin - 14 februari 2016 10:09


Nu var det Alla hjärtans dag igen och jag får för andra gången spendera den dagen med min stora kärlek, min fina Jens! Och inte nog med det så får jag fira den med min absolut största kärlek i livet, min underbara Stella!

Jag minns förra året, då satt jag & jens och åt en trerätters middag på Kerstin på torget och pratade om att "Nästa år på alla hjärtans dag så har vi ett litet barn hemma" och det var nog väldigt svårt att förstå för oss båda just då, men idag fick vi vakna upp med den gladaste och sötaste lilla solstrålen emellan oss i sängen, och ingenting har nog någonsin känts så självklart som henne för oss tidigare. Våran älskade Stella!

Vi satt och pratade på om vi skulle fixa barnvakt åt Stella en liten stund för att gå ut och äta en bit tillsammans, men sedan ändrade vi oss. Tanken med alla hjärtans dag är väl att få fira den med dom man älskar mest, och vem kan vi älska mer än våran lilla Stjärna? Så det blir att åka ut till City gross sedan och handla oss någon god köttbit och laga middag hemma så vi kan få vara tillsammans alla 3 :)


En bild som Jens tog imorse när Stella låg och gosade hos mig! <3

 


Stella somnade om när vi fortfarande låg kvar i sängen så jag och jens smet upp och satte på kaffe och dukade fram frukost, det blev taco-mackor till frukost idag! Såååå gott!!
Resterna ifrån fredags tacosen brukar sitta fint som pålägg på söndag morgonen!

 


Jag har förövrigt fetaste träningsvärken efter min jogging tur igår, ryggen, låren och vaderna känns det ordentligt i! Usch och fy, hur kan vissa människor gilla den smärtan?
Nu får vi nog ta och starta dagen så får vi se ikväll hur den slutade, det som står på planeringen är iallafall att ta sig ut på en promenad med Stella i bärselen så hon får komma ut i friska luften och sedan handla inför alla hjärtans dag middagen!

Hoppas att ni som läser detta just nu får en jättefin alla

Presentation


Livet tillsammans med min fina lilla familj, i både skrift och bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards